Krizový management

PŘÍNOSY
Krizový management
  • ochrana společnosti před úpadkem
  • minimalizace finančních škod v krizovém období
  • vytvoření podmínek pro následné dlouhodobé fungování
  • optimalizace podmínek spolupráce s dodavateli
  • restrukturalizace podmínek financování
  • optimalizace podmínek spolupráce s existujícími i potenciálními odběrateli
  • spolupráce na principu success fee
SLUŽBY
  • audit aktuálního stavu řízení společnosti
  • návrhy zlepšení pro klíčové oblasti řízení (nákup, prodej, financování) – krizový plán
  • implementace krizového plánu
OBVYKLÁ FORMA SPOLUPRÁCE – DLOUHODOBÉ PROJEKTY KOMBINUJÍCÍ TYTO SLUŽBY
  • úvodní audit aktuálního stavu formou společných analytických workshopů za účasti konzultantů společnosti a vybraných manažerů
  • prezentace krizového plánu top managementu společnosti (akcionářům) ze strany zodpovědného konzultanta nebo týmu konzultantů
  • přímá realizace aktivit při realizaci krizového plánu ze strany konzultanta nebo týmu konzultantů
  • reporting aktuálních KPI’s v rámci projektu